Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Φυλετική ανθρωπολογία και κοινωνιολογία

Κοινωνιολογία είναι η επιστήμη που μελετά τις κοινωνίες. Πιο συγκεκριμένα, επειδή οι κοινωνίες αποτελούνται στο πιο χαμηλό επίπεδο από μεμονομένα αλληλεπιδρούντα άτομα, η κοινωνιολογία καταλήγει στο να είναι η μελέτη της συμπεριφοράς μεταξύ των ανθρώπων. Οι κοινωνιολόγοι συνεπώς θα πρέπει να μελετούν κάθε παράγοντα που επηρεάζει την ανθρώπινη συμπεριφορά, για να μπορέσουν να βγάλουν ορθά συμπεράσματα.

Συχνά θα έχετε διαβάσει διάφορα κείμενα κοινωνιολογίας τα οποία περιέχουν πομπώδεις ακατανόητους όρους, με αποτέλεσμα ο αναγνώστης να μην καταλαβαίνει τίποτα. Διάφοροι διάσημοι ιστορικά "κοινωνιολόγοι" εισάγουν ασαφή ορολογία, η οποία όντας κενού περιεχομένου, ούτε αποδεικνύει τίποτα, ούτε ωθεί στην επιστημονική πρόοδο. Όταν διαβάζει τους "κλασικούς" κοινωνιολόγους, ένας επιστήμονας καταλαβαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι αδυνατούν να κατανοήσουν ή να μελετήσουν σε βάθος τα φαινόμενα, εφευρίσκουν μια ορολογία δική τους και την εφαρμόζουν στην κοινωνική πραγματικότητα κάνοντας λογικές ακροβασίες ασαφολογίας. Όταν διαβάζετε ένα "κοινωνιολογικό" κείμενο που περιέχει ασάφειες και δεν το καταλαβαίνετε, φταίει ο συγγραφέας και όχι εσείς.

Οι κοινωνιολόγοι αγνοούν συστηματικά την...
φυλετική ανθρωπολογία. Οι ανθρώπινες φυλές έχουν διαφορετικά ψυχικά χαρακτηριστικά η κάθε μία. Η συμπεριφορά των φυλών καθορίζει τον πολιτισμό και την κοινωνική συμπεριφορά. Η μελέτη της ιστορίας αποτελεί μια μελέτη των φυλετικών αλληλεπιδράσεων. Ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει τον χαρακτήρα των ανθρώπων είναι η φυλή. Συνεπώς ένας πραγματικός κοινωνιολόγος πρέπει να την μελετά σε βάθος. Η κοινωνιολογία είναι στην πραγματικότητα ένας κλάδος της φυλετικής ανθρωπολογίας.

Είναι αλήθεια ότι πολλοί ασχολήθηκαν με την μελέτη των κοινωνιών πριν η φυλετική ανθρωπολογία αναπτυχθεί και μελετηθούν οι φυλετικοί τύποι. Από την στιγμή όμως που μελετήθηκαν, κανείς κοινωνιολόγος δεν δικαιολογείται να μην γνωρίζει περί φυλετικής ανθρωπολογίας. Είναι σαν να αγνοεί την βάση της επιστήμης του. Η σημασία της φυλής για την ιστορικό και κοινωνικό γίγνεσθαι άρχισε να γίνεται κατανοητή με το έργο του Arthur de Gobineau "Περί της ανισότητας των ανθρωπίνων φυλών", που εκδόθηκε πριν ακόμα από το έργο του Δαρβίνου! Από κει και πέρα, ο Γάλλος ανθρωπολογος George Vacher de Lapouge μελετά την επίδραση των δολιχοκεφαλίας και βραχυκεφαλίας στην κοινωνική συμπεριφορά των ευρωπαϊκών πληθυσμών, εντοπίζοντας διαφορετικές κοινωνικές φυλετικές συμπεριφορές. Ακολουθεί ο επίσης Γάλλος κοινωνιολόγος και ψυχολόγος Gustave Le Bon, ο οποίος σε όλο το εκτεταμένο έργο του μελετά την επίδραση της φυλής στην ιστορία και τον πολιτισμό και διαπιστώνει ορθώς ότι κάθε πόλεμος, πολιτισμός ή ιστορικό γεγονός είναι ένα φυλετικό φαινόμενο.

Την βιολογική πραγματικότητα ότι η συμπεριφορά των ανθρώπων καθορίζεται στον κυρίαρχο βαθμό από την φυλή, δηλαδή την κληρονομικότητα, οι σύγχρονοι "κοινωνιολόγοι" την αγνοούν. Συνεχίζουν να εφευρίσκουν ασαφείς ορολογίες και να κοροϊδεύουν τον κόσμο και τον εαυτό τους νομίζοντας ότι ερμηνεύουν τα κοινωνικά φαινόμενα. Βέβαια σήμερα η φυλετική ανθρωπολογία βρίσκεται υπό διωγμό από τους Σιωνιστές που ελέγχουν τα περισσότερα πολιτισμένα κράτη του πλανήτη, οπότε είναι λογικό να γίνονται "καθηγητές" "κοινωνιολογίας" μόνο όποιοι υπακούν στο σιωνιστικό καθεστώς. Τα λαμπρά παραδείγματα των επιστημόνων που αναφέρθηκαν, οι οποίοι μελέτησαν τις κοινωνικές συμπεριφορές υπό το πρίσμα της φυλής δείχνουν τον δρόμο για κάθε πραγματικό κοινωνιολόγο. Το έργο που εχει επιτελεστεί βρίσκεται ακόμα στα αρχικά στάδια. Ακόμα υπάρχει πολύς δρόμος στην μελέτη των κοινωνιών με βάση τη φυλή. Η μελέτη της φυλετικής ανθρωπολογίας αποτελεί πεδίο δόξης λαμπρό για τους πραγματικούς επιστήμονες που θέλουν να μελετήσουν την συμπεριφορά του ανθρώπου. Η θέληση του πολιτισμένου ανθρώπου για επιστημονική μελέτη, θα τον οδηγήσει στην ερμηνεία των κοινωνικών συμπεριφορών ως φυλετικών φαινομένων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.