Δευτέρα, 7 Αυγούστου 2017

Λαϊκές προτιμήσεις

Κάθε λαός εμφανίζει τις δικές του προτιμήσεις στην πολιτισμική ή κοινωνική έκφραση. Αυτά που αρέσουν στο μεγαλύτερο μέρος του λαού τείνουν να θεωρούνται ως αντιπροσωπευτικά συλλήβδην για ολόκληρο τον λαό. Έτσι κάνουμε λόγο για λαϊκό τραγούδι, λαϊκό θέατρο, λαϊκό χορό, κτλ. Όσοι γνωρίζουν περί φυλετικής ανθρωπολογίας, σίγουρα θα έχουν διακρίνει την συσχέτιση της λαϊκής κουλτούρας με την φυλετική σύνθεση ενός λαού. Θα εξετάσουμε τις λαϊκές προτιμήσεις και το πώς σχετίζονται με τον φυλετικό παράγοντα, με παραδείγματα από τις προτιμήσεις του Ελληνικού λαού.

Οι φυλετικοί τύποι παρουσιάζουν συγκεκριμένα ψυχικά γνωρίσματα, που εκφράζονται μεταξύ άλλων στις διαφορετικές πολιτισμικές προτιμήσεις. Αν η φυλετική σύνθεση ενός λαού αλλάξει, τότε σταδιακά θα αλλάξει και η πολιτισμική έκφραση, ώστε να ταιριάζει στην ψυχοσύνθεση της νέας πλειοψηφίας. Η μελέτη αναφέρεται σε πληθυσμούς και όχι σε μεμονωμένα άτομα.

Μια πολιτισμική έκφραση είναι η μουσική. Το λαϊκό τραγούδι διαφέρει από χώρα σε χώρα. Είναι το τραγούδι που αρέσει...
στην μεγαλύτερη μερίδα του λαού. Αν εξετάσουμε την Ελλάδα, θα δούμε ότι λαϊκά στις μέρες μας θεωρούνται τα τραγούδια που ακούγονται συνήθως στα μπουζούκια. Είναι τα λεγόμενα ελληνικά λαϊκά. Αν σκεφτείτε, θα δείτε ότι τα υπόλοιπα είδη μουσικής δεν ονομάζονται "λαϊκά". Δεν είναι τυχαία η ονοματοδοσία, εφόσον πραγματικά τα λαϊκά ακούγονται από τον λαό, στην πλειοψηφία του. Στα ελληνικά λαϊκά, η μουσική είναι μίξη βαλκανικής και ανατολίτικης, δεν είναι δύσκολο να το αντιληφθεί κανείς. Αν το δούμε φυλετικά, ταιριάζει με την αθροιστική πλειοψηφία Διναρικών και Αρμενοειδών που κατοικούν στη χώρα, αν αφαιρέσουμε τους Αλπικούς που αδυνατούν να επιβάλλουν τις προτιμήσεις τους. Οι προτιμήσεις των Μεσογειακών, που είναι συνήθως πιο κοντά στο έντεχνο ή ροκ, είναι στη σημερινή Ελλάδα μειοψηφικές, κάτι που συνδέεται με το μικρό ποσοστό τους στην φυλετική σύνθεση της χώρας. Σε χώρες με Κρομανοειδείς πληθυσμούς, πέραση φαίνεται να έχουν διάφορες μορφές της ροκ. Η μουσική των αρχαίων Ελλήνων, με λύρα, άρπα, κτλ βρίσκεται πιο κοντά στο σημερινό έντεχνο, γεγονός που υποδεικνύει ότι η λαϊκή μουσική των αρχαίων Ελλήνων βρίσκεται πιο κοντά σε κάτι που σήμερα αποτελεί μειοψηφική τάση στον πληθυσμό. Αποτελεί ένδειξη ότι στην αρχαία Ελλάδα τα ποσοστά του Μεσογειακού τύπου ήταν υψηλότερα. Η σημερινή λαϊκή μουσική είναι διαφορετική και αντιστοιχεί στην διαφορετική φυλετική σύνθεση του σύγχρονου ελληνικού λαού.

Αν περάσουμε στο θέατρο, μπορούμε να διακρίνουμε τις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού. Ως λαϊκό θέατρο μάλλον τείνει να θεωρείται η επιθεώρηση. Δεν είναι τυχαίο ότι εκεί συρρέει η μάζα και είναι αυτή που αποτυπώνεται περισσότερο στη λαϊκή συνείδηση στις μέρες μας. Βεβαίως υπάρχουν άλλα είδη θεάτρου που γεμίζουν αίθουσες, αλλά δεν θεωρούνται "λαϊκά". Το είδος που αρέσει σήμερα αποτελεί συρραφή σκετς με κωμικά στοιχεία. Η διαφορά με την αρχαιότητα είναι εμφανής, όταν οι τραγωδίες -και κωμωδίες- των αρχαίων δραματουργών, όπως Αισχύλος, Αριστοφάνης, Σοφοκλής, Ευριπίδης, κτλ έμεναν στην λαϊκή συνείδηση, με πολλούς διάσημους αρχαίους να ξέρουν να απαγγέλουν ολόκληρα αποσπάσματα από τα έργα. Σήμερα αρέσουν οι ατάκες σε σύντομα σκετς, ενώ στην αρχαιότητα άρεσαν τα έργα με συναίσθημα, κίνηση και βαθύτερες κοινωνικές προεκτάσεις. Οι λαϊκές προτιμήσεις στο θέατρο υποδηλώνουν ότι στην αρχαία Ελλάδα οι Μεσογειακοί ήταν περισσότεροι από ότι σήμερα, εφόσον επέβαλλαν τις προτιμήσεις τους ως λαϊκές προτιμήσεις. Οι σημερινές προτιμήσεις δεν αποκλείεται να προκύπτουν, όπως και στη μουσική, από τα ίδια φυλετικά στοιχεία που πλέον επιβάλλουν τις προτιμήσεις τους.

Ως λαϊκοί χοροί σήμερα χαρακτηρίζονται χοροί όπως ζεϊμπέκικο, χασάπικο, καρσιλαμάς, χασαποσέρβικο, τσιφτετέλι, συρτάκι, κτλ.  Θα εστιάσουμε στους αναφερθέντες, αν και υπάρχουν πολλοί ακόμα χοροί που χορεύει ο Ελληνικός λαός. Το ζεϊμπέκικο είναι ανατολίτικος χορός, με χαρακτηριστικό γνώρισμα τον αυτοσχεδιασμό. Δεν είναι τυχαίο ότι σχετίζεται με "μάγκες", επίδειξη και "βαριές" καταστάσεις. Αντίστοιχη καταγωγή και αυτοσχεδιασμούς, έχουν ο καρσιλαμάς και το τσιφτετέλι, όπως μάλιστα υποδεικνύουν και τα ονόματα των χορών αυτών. Χοροί όπως χασάπικο, χασαποσέρβικο, κτλ έχουν βαλκανική καταγωγή, ενώ και το συρτάκι είναι μίξη χασάπικου και χασαποσέρβικου. Παρόμοιοι χοροί χορεύονται σε όλα τα δυτικά βαλκάνια. Βλέπουμε ότι οι λαϊκοί χοροί ταιριάζουν με τις προδιαθέσεις Αρμενοειδών και Διναρικών. Αν και οφείλουμε να προσθέσουμε ότι υπάρχουν και άλλοι χοροί, όπως διάφοροι συρτοί, που δύσκολα μπορούν να αποδοθούν σε συγκεκριμένο φυλετικό τύπο. Πάντως βλέπουμε ξεκάθαρες τάσεις φυλετικών προτιμήσεων και στον χορό στην σημερινή Ελλάδα. Για την αρχαία Ελλάδα δύσκολα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα από τις απεικονίσεις και τις περιγραφές. Είναι επίσης γνωστές οι ποικίλες παραφιλολογίες για την καταγωγή των διαφόρων χορών, αν και δεν είναι δύσκολο κάποιος που εξετάζει αντικειμενικά το ζήτημα να εντοπίσει την καταγωγή τους.

Οι καλλιτέχνες που εκφράζουν την πλειοψηφία, συχνά βγαίνουν και δηλώνουν ότι αυτό που κάνουν είναι "λαϊκό", προσπαθώντας να αποκρούσουν τις επικρίσεις που δέχονται. Θα έχετε διαπιστώσει ότι στη χώρα μας οι λαϊκές προτιμήσεις χαρακτηρίζονται ως μη ποιοτικές ή χαμηλού επιπέδου, από μια μειοψηφία με διαφορετικές προτιμήσεις. Βάσει των παραπάνω μπορείτε να καταλάβετε τον λόγο αυτής της διαμάχης, η οποία βαθύτερα ανάγεται σε φυλετικο επίπεδο.

Συμπερασματικά, οι λαϊκές προτιμήσεις επιβάλλονται από την πλειοψηφία, αποτυπώνοντας τις ψυχικές προδιαθέσεις των επικρατέστερων πληθυσμιακά φυλετικών τύπων. Βέβαια το φαινόμενο είναι σύνθετο, αλλά σε μακροσκοπικό επίπεδο η φυλή είναι ο κυρίαρχος παράγοντας.

47 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κρομανοειδής του Νότου8 Αυγούστου 2017 - 12:25 μ.μ.

      Ολόσωστος φίλε!

      Βαλκανο-Ανατολίτικη θα έλεγα!

      Διαγραφή
  2. Δεν νομιζω να πολυισχυει αυτο τραβατε σε κλαμπ και μπουζουκια και θα δειτε πως η νεοολαια(16-30)ειναι το 60τοις εκατο μεσοδολιχοκεφαλοι και τους αρεσουν ολα τα ειδη μουσικης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο διαχειριστης μιλησε για μεσογειακους, οχι για pontid και αλλα παρομοια. Οι κλασσικοι μεσογειακοι ειναι πιο "εκθυλισμενοι" (ειναι λιγοτερο sexually dimorphic) απο αυτους τους τυπους που προανεφερα. Αυτο με το εντεχνο και τους μεσογειακους το χω δει και εγω ενω και αρμενοειδης λιωνουν τα σκυλαδικα σαν να μην υπαρχει αυριο.

      Διαγραφή
    2. Κρομανοειδής του Νότου8 Αυγούστου 2017 - 3:33 μ.μ.

      Κοίτα το άρθρο "νομοτέλειες".

      Και μετά δες ποίοι είναι πραγματικά οι Μεσογειακοί και ποίοι είναι "Μεσογειακοί".

      Διαγραφή
  3. Πράγματι,για τους γελοίους,το συγκεκριμένο άρθρο είναι "γελοίο". Χρειάζεται στοιχειώδης νόηση μόνο.
    Το άρθρο αναφέρει πως πλέον,οι Διναρικοί και οι Αρμενοειδείς που αποτελούν πληθυσμιακά ένα μεγάλο ποσοστό του ελληνικού λαού,κατευθύνουν και οδηγούν και άλλους προς τον τρόπο διασκέδασης τους.Εφόσον οι Μεσογειακοί και οι Κμ που είναι λιγότεροι,δεν μπορούν να επιβληθούν,μοιραία θα βρεθούν και Μεσογειακοί που μπορεί και να τη "βρίσκουν" με τα τουρκογύφτικα,ως μία ψευδαίσθηση της φύσης τους.
    Όσο για τη δεκαετία του 80 και την ντίσκο που ανέφερε κάποιος,έχει κυρίως να κάνει με την ηλικία.Τα μπουζούκια συνέχισαν να είναι κυρίαρχα,όπως και τα γλέντια με κλαρίνα στην Βόρεια Ελλάδα και Πελοπόννησο.Ο Γαρδέλης εκείνης της εποχής στα νιάτα του λογικό είναι να ακούσει ντίσκο κι ας μην είναι "Νορδικός",μόλις πατήσει τα 30 και " καψουρευτεί",θα τα σπάσει με τουρκογύφτικα,και στα 50 του άμα πάει στο χωριό του,θα γλεντήσει με κλαρίνα.Και μπορεί και να είναι και Μεσογειακός.Επειδή πλέον έχει επιβληθεί συγκεκριμένη κουλτούρα.Όταν θα είναι μόνος του,μπορεί και να ακούει Led Zeppelin,αλλά δεν μπορεί να το "επιβάλλει" και στη γύρω του κοινωνία,όπως έπραξαν Αρμενοειδείς και Διναρικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρομανοειδής του Νότου8 Αυγούστου 2017 - 12:40 μ.μ.

      Η ταινία "Αυτή η νύχτα μένει" αποτελεί χαρακτηριστική κινηματογραφική απεικόνιση του τί γυφτιά επικρατεί στην Βόρειο Ελλάδα η οποία πλειοψηφικά είναι Διναρική και Αρμενοειδής με πολλές Αλπικές μορφές οι οποίες όμως μόνες των δεν δημιουργούν πολιτιστικές τάσεις.

      Συνεπώς συμφωνώ απολύτως με τον ανώνυμο! Μονάχα ένας γελοίος Αλβανο-Διναρικός ή Τουρκάρμενοειδής θα έβριζε το ολόσωστο αυτό άρθρο!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα στο θέμα της Βόρειας Ελλάδας...
      Αρμενοειδής και Διναρικοί είναι τεράστιο ποσοστό σε κάθε επαρχία και χωριό !!!

      Διαγραφή
  4. Ο τσάμικος που είναι ο πιο λεβέντικος χορός και σήμα κατατεθέν της επαναστατικής Ελλάδας σε ποιους ανήκει: στους ωραιοπαθείς και ψαλιδόκωλους μεσογειακούς ή στους τραχείς και πολεμικούς διναρικούς; Και επειδή κάνετε βλακώδεις συνεριρμούς, εξηγείστε μας πως η πολιστιστική υποκουλτούρα και γυφτιά έχει τις ρίζες στις πόλεις όπου κατοικούν οι "ευφυείς" μεσογειακοί μαζί με τους αρμενοειδείς, ενώ η παραδοσιακή μουσική διατηρείται ακόμη στη "βάρβαρη" ορεινή επαρχία των διναρικών και αλπικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρομανοειδής του Νότου8 Αυγούστου 2017 - 12:29 μ.μ.

      Αυτό λέμε εξυπνοπούλι!

      "Παραδοσιακή" σημαίνει, Αλβανική Διναρική!

      Διαγραφή
    2. Μόνο ένας ανόητος κρομανοειδής θα συσχέτιζε εξολοκλήρου τους Διναρικούς που απαντώνται σε αρκετά Ευρωπαϊκά έθνη,με τους αλβανούς.Τελικά καλά λένε ότι στους Κρομανοειδείς δεν "κόβει" και πολύ...

      Διαγραφή
    3. Κρομανοειδής του Νότου9 Αυγούστου 2017 - 11:01 π.μ.

      Σε ποίον κόβε φαίνεται από το ότι οι Αλβανοί είναι κατά μεγάλη πλειοψηφία Διναρικοί με ψυχικά χαρακτηριστικά εξ'ολοκλήρου Διναρικά ενώ σωστά όπως λες οι Διναρικοί ειδικά στην Γαλλία και την Αυστρία εισάγουν μία πολύ ανωτέρα βαλκανική γυφτιά εξ'ου και η ανοργανωσιά που φέρουν όπου πάνε οι Διναρικοί.

      Διαγραφή
    4. Κρομανοειδής του Νότου9 Αυγούστου 2017 - 11:02 π.μ.

      *κόβει

      Διαγραφή
    5. Οι Διναρικοί μικρόνοε έχουν δώσει και έναν Δάντη και έναν Τέσλα για να μην αναφέρω και άλλους.Τί έχουν δώσει οι Κρομανοειδείς;

      Διαγραφή
    6. Κρομανοειδής του Νότου9 Αυγούστου 2017 - 10:44 μ.μ.

      Έναν Ραμίρο Λεδέσμα Ράμος, εναν Λυσίμαχο, εναν Βασίλειο Β' Βουλγαροκτόνο.

      Αλλά πέραν αυτού μιλάμε για σύνολα και όχι για μεμονωμένα άτομα.

      Διαγραφή
    7. Πραγματικά,Διναρικοί και Κρομανοειδείς έχουν δώσει μόνο συγκεκριμένες περιπτώσεις και όχι σύνολα όπως λες.Συνεπώς, το να ψάξουμε και να βρούμε Κρομανοειδείς
      ή Διναρικός που διέπρεψαν σε κάτι,είναι άτοπο μιας και έχουν έφεση σε πράγματα που δεν μετριούνται με τις συνιστώσες του σύγχρονου πολιτισμού,όπως για παράδειγμα ή μαχητικότητα,η αυτοθυσία, το πάθος και ο φανατισμός.

      Διαγραφή
    8. Κρομανοειδής του Νότου10 Αυγούστου 2017 - 2:27 μ.μ.

      Ο Διναρικός γύφτος πρώτα απ'όλα κοιτά την στέπη, την στομάχα και την ψωλή του. Κλασικός ελληναράς.

      Ο ΚΜ κοιτά το καθήκον, την ανεξαρτησία και την απόδειξη της αξίας του!

      Διαγραφή
  5. Κρομανοειδής του Νότου8 Αυγούστου 2017 - 12:14 μ.μ.

    "Συμπερασματικά, οι λαϊκές προτιμήσεις επιβάλλονται από την πλειοψηφία, αποτυπώνοντας τις ψυχικές προδιαθέσεις των επικρατέστερων πληθυσμιακά φυλετικών τύπων. Βέβαια το φαινόμενο είναι σύνθετο, αλλά σε μακροσκοπικό επίπεδο η φυλή είναι ο κυρίαρχος παράγοντας."

    Διαχειριστά τα είπες όλα!

    Η σημερινή Βαλκανο-Διναρική και δευτερευόντως Αρμενοειδής "Ελλάδα" δεν αντικατοπτρίζει στο πολιτισμικό της κακέκτυπο κανένα γνώρισμα των δολιχοκέφαλων επί το πλείστον Μεσογειακών μορφών, δημιουργών του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού!

    Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί η Ελλάδα είναι ένα κράτος που δεν λειτουργεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κρομανοειδής του Νότου8 Αυγούστου 2017 - 12:18 μ.μ.

    Όλοι οι παραπάνω χοροί προέρχονται κυρίως από το Αρβανίτικο Διναρικό υπόστρωμα της συγχρόνου Ελλάδος και δευτερευόντως από τους Αρμενοειδείς Μικρασιάτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΙ Μικρασιατες είναι αλπικο-μεσογειακοι υπεράνθρωποι σαν τον Αριστοτελη Ωναση.

      Διαγραφή
    2. Κρομανοειδής του Νότου16 Αυγούστου 2017 - 4:41 π.μ.

      Ο Ωνάσης ήταν κυρίως Αρμενοειδής.

      Πιθανόν να είχε μία μικρή Μεσογειακή επίδραση αλλά κυρίως ήταν Αρμενοειδής.

      Διαγραφή
    3. Με συγχωρεις δεν το γνωριζα για τον Ωναση, η Μαρια Καλλας είναι μεσογειακη ? γιατι ειχα διαβαση καπου ότι είναι αρμενοειδης και αυτή.

      Διαγραφή
    4. Κρομανοειδής του Νότου16 Αυγούστου 2017 - 5:14 μ.μ.

      Ναι φαίνεται και αυτή να είναι Αρμενοειδής ή να έχει μεγάλη Αρμενοειδή επίδραση.

      Διαγραφή
  7. Όποιος πάει να φορτώσει σε φυλετικούς τύπους της χώρας του τις ανατολίτικες επιρροές είναι ανόητος. Καταρχάς δεν είναι μεγάλο μέρος του Ελληνικού πληθυσμού Αρμενοειδείς, αυτά τα λέει ο διαχειριστής και δεν συμφωνεί μαζί του κανένας Ανθρωπολόγος, ο ίδιος άλλωστε λέει ότι αποτελούν δικές του, προσωπικές εκτιμήσεις. Απλώς τα έχει φορτώσει όλα σε φανταστικούς Αρμενοειδείς.

    Αυτή είναι η λαϊκή μουσική της Αλβανίας.

    https://www.youtube.com/watch?v=bqUsi1DRakQ&list=PLgpbtA6NIJb9bEGp4rAtdLiiLUTPm05En

    Είναι το ανάλογο με τα δικά μας μπουζούκια. Αυτή η μουσική υπάρχει σε όλα τα Bαλκάνια και ονομάζεται turbofolk.

    https://www.youtube.com/watch?v=NIGyRttyU60

    Το να ισχυριστεί κάποιος ότι προέρχεται και έχει επιβληθεί από μεγάλο ποσοστό Αρμενοειδών στα Βαλκάνια είναι απλώς ηλίθιο.

    Για εκατοντάδες χρόνια όλα τα Βαλκάνια ήταν κάτω από τον Τουρκικό ζυγό, δεν νομίζω ότι Αρμενοειδείς των Βαλκανίων επέβαλαν τις ανατολικές επιρροές στην Βαλκανική μουσική αλλά οι Τούρκοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρομανοειδής του Νότου8 Αυγούστου 2017 - 3:31 μ.μ.

    "Στις ΚΜ χώρες επικρατεί το ροκ"

    Για αυτό έχω κολλήσει με το κομμάτι αυτό εδώ και καιρό αλλά και με άλλα του ιδίου συγκροτήματος:

    Kawir Χαίρε Βάκχε

    https://www.youtube.com/watch?v=uaWw76IHxXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΑ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΥΦΤΟ-ΛΑΙΚΑ ΜΑΣ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑ.......Ο ΠΟΝΤΟΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΙΧΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ......ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΑ ΓΦΤΟ-ΛΑΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΝΑΡΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ.......

    ΓΕΝΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ Ο ΑΡΙΟΣ ΒΙΟΨΥΧΙΚΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΕΥΦΡΑΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ , ΕΠΙΚΟ ΜΕΤΑΛ ΚΑΙ ΔΗΜΩΔΗ ΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο. Παρά τα όσα λέγονται, οι Πόντιοι δεν έφεραν τους χασικλο-αμανέδες αλλά οι Μικρασιάτες παραλίων και ενδοτέρων. Οι Πόντιοι είναι πιο πολεμικό και δημιουργικό στοιχείο, γι' αυτό και έκαναν αντάρτικο την ώρα που ο ελληνικός στρατός προχωρούσε στην Άγκυρα.
      Βέβαια και αυτό που αποκαλείται "Πόντιοι" έχει πολλές διαβαθμίσεις, και ίσως από φυλετικής απόψεως οι τουρκόφωνοι Πόντιοι (Πάφρα) να είναι και οι ελληνικοί - ή έστω άριοι. (Υπάρχουν πολλοί ξανθοί ανάμεσά τους). Πάντως σίγουρα είναι πιο εθνικιστές από διάφορους άλλους που το ρίχνουν στην κλάψα, στα μπεγλέρια, στα κανταίφια ή όλους τους ψαλιδόκωλους ευρωπαίζοντες "μεσογειακούς" δανδήδες του γλυκού νερού.

      Διαγραφή
    2. Ναὶ μέν, ἀλλά...
      Ὡς βορειοελλαδίτης μπορῶ νὰ σᾶς βεβαιώσω ὅτι οἱ Πόντιοι δὲν ἔχουν κατ᾿ ἀρχὴν τοὺς μικρασιατικοὺς ἀμανέδες, ὅμως δυστυχῶς πολλοὶ ἀπὸ αὐτοὺς ἀνακατεύουν τούρκικα καὶ τσιφτετέλια στὶς γιορτές τους. Ἐπὶ πλέον ἔχουν μιὰ μοναδικὴ τάσι στὴν κλαψούρα... Ἄρα εἶναι προδιατεθειμένοι γιὰ κλαψολαϊκά.
      Εἶναι ἀπελπιστικὰ κουραστικὸ νὰ διαβάζῃ κανεὶς ὅλες τὶς ἀνοησίες ποὺ γράφονται ἐδῶ περὶ διναρικῶν, ποὺ συγχέονται μὲ τοὺς ἀρμενοειδεῖς, τὶ νὰ πῇ κανείς... Ὅπως καὶ ὅλες τὶς ἀτελείωτες φαιδρότητες περὶ τῶν μεσογειακῶν "ὑπερανθρώπων"!!!

      Διαγραφή
  10. Ο γνωστός αθλητής στίβου Κώστας Δουβαλίδης τι φυλετικος τυπος είναι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. O πατηρ Κλεομενης σε ποιον φυλετικο τυπο ανηκει ? ΡΩΤΑΩ ΕΠΕΙΔΗ ΦΕΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟ-ΜΑΣΟΝΟΣΙΩΝΙΣΜΟΥ και προσεγγιζει τον κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εχω ρωτησει καιρο . Αλπικοδιναρικος ειναι

      Διαγραφή
  12. Θα μπορουσε καποιος που ξερει καλλα απο δολιχοκεφαλια μεσοκεφαλια και βραχυκεφαλια να δει τις παρακατω φωτογραφιες και να πει την γνωμη του γιατι μερικα παραδειγματα μου φαινονται λαθος


    Dolicho individuals

    https://lh4.googleusercontent.com/-7_Wf_zEWCQs/SkO-rCKIRWI/AAAAAAAACto/QQM7EcozJBw/s820/Swiss.jpg
    https://lh4.googleusercontent.com/-a2O6s8OFIv8/SkO-zWAjNoI/AAAAAAAACu8/He-zXJ_Z2ks/s823/Swiss%2520Mediterranid%2520.jpg


    Meso:

    https://lh4.googleusercontent.com/-0D-_ocHfemI/SkO-5OWcdvI/AAAAAAAACwI/vkJne7N3s8E/s802/302gt.jpg
    https://lh6.googleusercontent.com/-N3tlY7cNqiQ/SkO-4hssHTI/AAAAAAAACwA/HgBl5jaFhr4/s831/445yt.jpg
    https://lh4.googleusercontent.com/-4mYmTAz9uXU/SkO-1qaa-1I/AAAAAAAACvc/21w6mmkG2mA/s809/1-22.jpg
    https://lh3.googleusercontent.com/-ZVrEGkYAekU/SkO-0JCvQVI/AAAAAAAACvE/QQuX26wEBkk/s817/329yn.jpg

    Brachy :
    https://lh4.googleusercontent.com/-OPZ1kR6FNMA/SkO-yCOsHPI/AAAAAAAACuw/hO-PGNtwZuE/s834/Italian%2520Swiss%2520_14_.jpg
    https://lh5.googleusercontent.com/-ESCloXLvl_s/SkO-wQAYaXI/AAAAAAAACug/j--R_7i355k/s802/Italian%2520Swiss%2520_10_.jpg
    https://lh4.googleusercontent.com/-p3VrefyD0GE/SkO-vHIwBWI/AAAAAAAACuU/APjiwuddtQE/s840/Italian%2520Swiss%2520_7_.jpg
    https://lh3.googleusercontent.com/-g-rgGE8An9I/SkO-tyoUb_I/AAAAAAAACuI/Nqc1IaUQcZw/s804/Italian%2520Swiss%2520_4_.jpg
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρομανοειδής του Νότου9 Αυγούστου 2017 - 10:55 μ.μ.

      Οι πρώτοι είναι καθαροί δολιχοκέφαλοι.

      Οι δεύτεροι είναι επίσης μεσοκέφαλοι, με εξαίρεση τον δεύτερο όντως μεσοκέφαλο Βαλτο-ΚΜ.

      Από τους τρίτους ο πρώτος είναι μεσοκέφαλος προς βραχυκέφαλο, ο δεύτερος βραχυκέφαλος λόγω κρανιακού πλάτους κάτι που εξηγείται σε...Διναρικούς, ο τρίτος καθαρά δολιχοκέφαλος ενώ ο τελευταίος είναι πράγματι βραχυκέφαλος.

      Διαγραφή
    2. Κρομανοειδής του Νότου9 Αυγούστου 2017 - 10:57 μ.μ.

      *Οι δεύτεροι είναι επίσης δολιχοκέφαλοι με εξαίρεση τον δεύτερο, όντας Βαλτο-ΚΜ και μεσοκέφαλος.

      Διαγραφή
    3. Κρομανοειδής του Νότου θα μπορουσες να μου πει τον φαινοτυπο του Adam Levine?ειναι Ατλαντοειδης?
      https://www.google.gr/search?q=Adam+Levine&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi18cyb5sLVAhXEXBQKHWyuBygQ_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgrc=8NTa2V-WNF9AxM:

      https://www.google.gr/search?q=Adam+Levine&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi18cyb5sLVAhXEXBQKHWyuBygQ_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgdii=EV_tsxuxPgzYUM:&imgrc=8NTa2V-WNF9AxM:

      Διαγραφή
    4. Κρομανοειδής του Νότου9 Αυγούστου 2017 - 11:30 μ.μ.

      Ατλταντοειδής είναι και μάλιστα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα του φαινοτύπου αυτού.

      Διαγραφή
    5. Αυτος εδω ειναι Μεσογειακος?ή καμια σχεση?
      https://www.google.gr/search?q=Josh+Peck&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwinqOqSgcvVAhUEOBoKHZl1DJcQ_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgrc=GEWbFsnsALtLBM:
      https://www.google.gr/search?q=Josh+Peck&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwinqOqSgcvVAhUEOBoKHZl1DJcQ_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgrc=5cChGXJlrsmZdM:

      Διαγραφή
    6. σε ποιον τυπο ανηκουν οι εικονιζομενοι για καποιους φαινετε τι ειναι αλλα αλλοι ειναι δυσκολο να καταλαβεις(μιλω για τις εικονες παραπανω)

      Διαγραφή
    7. Κρομανοειδής του Νότου10 Αυγούστου 2017 - 10:30 μ.μ.

      Josh Peck είναι Ατλαντοειδής με Αλπική επίδραση.

      Διαγραφή
  13. Τρομερο αρθρο φιλε. Και οι εχοντες νουν, νοουσιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Αρτεμης Σωρρας σε ποιον τυπο ανηκει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρομανοειδής του Νότου16 Αυγούστου 2017 - 4:38 π.μ.

      Αλπικός με μάλλον Αραβική επίδραση.

      Διαγραφή
  15. Ο Χαρης ρωμας και ο Γιαννης Μπεζος είναι μεσογειακοι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρομανοειδής του Νότου16 Αυγούστου 2017 - 5:02 μ.μ.

      Ειδικά ο Μπέζος είναι καθαρός Μεσογειακός, από α καλλίτερα παραδείγματα Μεσογειακών στον Ελληνικό χώρο.

      Ο Χάρης Ρώμας είναι Μεσογειακός με Διναρική επίδραση.

      Διαγραφή
    2. Κρομανοειδής του Νότου16 Αυγούστου 2017 - 5:10 μ.μ.

      Το γεγονός ότι, ειδικά στην ηπειρωτική Ελλάδα πλην ίσως της Νοτίας Πελοποννήσου, σπανίως αντικρίζουμε καθημερινά μορφές σαν τον Γιάννη Μπέζο αποτελεί δείγμα του πόσο μεγάλη είναι η φυλετική αλλοίωση στην Ελλάδα, με τους αρχικούς Μεσογειακούς-ΚΜ να είναι μία μικρή μειοψηφία γύρω στο 15% με κύρια συγκέντρωση τα αστικά κέντρα στην Νότια Ελλάδα.

      Θα σου συνιστούσα πολιτικά να μελετήσεις τον Τζήμερο ο οποίος φαίνεται κυρίως ΚΜ παρά τις Μεσογειακές αποχρώσεις του. Παρότι είναι Φιλελεύθερος, η συμπεριφορά του ως ΚΜ αποτελεί δείγμα ευγενούς φυσιογνωμίας η οποία δεν έχει καμμία σχέση με τις κλασικές Διναρικές-Αλπικες-Αρμενοειδής κόντρες στα τηλεοπτικά πάνελ όπου επικρατεί φοβερή οχλαγωγία και έλλειψη επιχειρημάτων από όλες τις πλευρές.

      Η Ελλάδα εάν απαρτίζετο εξ ολοκλήρου από τους ιδίους φαινοτύπους όπως στην Αρχαιότητα, Μεσογειακό-ΚΜ και Αλπικό, θα ήταν μία τελείως διαφορετική χώρα. Εν αντιθέσει, τις κοινωνικές, πολιτιστικές και πολιτικές τάσεις εδώ και πολλά χρόνια, ήδη από το 1821 με εξαίρεση τον Βενιζέλο, μονοπωλούν οι Διναρικοί και οι Αλπικο-Αρμενοειδείς. Αποτέλεσμα είναι ο κοινωνικός λήθαργος, η απραξία, η φοβερή ανεκτικότητα και ανομία σε συνδυασμό με την ανοργανωσιά, την πονηριά, την έλλειψη ισχυρών κρατικών δομών και τους αχρήστους κοινωνικούς διαπληκτισμούς δίχως νόημα.

      Διαγραφή
    3. Εγω φιλε μου είμαι από ηρακλειο κρητης και βλεπω κάθε μερα ανθρώπους σαν τον Γιαννη Μπεζο με Πολυ σγουρα μαυρα μαλλια αλλα υπαρχουν πολυ ξανθοι με γαλανα ματια και σωματωδης με πολυ τριχοφυια σε κάθε χωριο του ηρακλειου σχεδόν, πολυ λενε ότι προερχονται από τους βενετους οι ξανθοι κρητικοι εσυ τι πιστευεις ? Θα ψαξω για αυτόν τον κυριο Τζημερο, ευχαρηστω πολύ για τον χρονο σου.

      Διαγραφή
  16. Κυριε διαχειριστα φτιαξε ένα αρθρο για τους φυλετικούς τυπους του SERVIVOR εαν θελης θα ηταν πολυ ενδιαφερον. Ο Ντανος σε ποιον τυπο ανηκει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών τους.